Klient w TOP 10
lis 25, 2022
Jak dowiadujesz się, że Twoja strategia marketingowa jest skuteczna? Po uśmiechu zadowolonego klienta. 😉 Co równie ważne: jest skuteczna, jeżeli Twoje działania osiągają więcej niż zamierzony efekt.
Jak dowiadujesz się, że Twoja strategia marketingowa jest skuteczna? Po uśmiechu zadowolonego klienta. 😉 Co równie ważne: jest skuteczna, jeżeli Twoje działania osiągają więcej niż zamierzony efekt.
Naszymi głównymi wyzwaniami, z którymi mierzymy się prowadząc działania marketingowe dla Klienta (a także dla nas samych), są:
To oczywiście co raz więcej kasy w Twojej kieszeni. To jednak nie koniec. Zwrot z inwestycji to również podniesienie pozycji biznesowej marki, tak, by stała się Top od Mind w danej kategorii. Długoterminowo może przełożyć się to na przyrost klientów i zwiększenie przychodów. Ponadto dbamy o efektywność marketingu: pilnujemy, aby pieniądze nie były wyrzucane w błoto. Tniemy koszta, optymalizujemy przy równoczesnym rozwijaniu tego, co ważne dla Twojego biznesu.
Marketing to nie tylko promocja dóbr i usług. Rób impact marketing – o tym pisaliśmy już w tym artykule. Twoja marka powinna realnie oddziaływać na klientów oraz inne biznesy i po prostu nieść dobry przykład. Powinna inspirować innych do zmian. Projekty odpowiedzialne społecznie są niezwykle istotne w dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się i często brutalnym świecie. Jeżeli dzięki marketingowi możemy ten świat choć trochę zmienić, a przynajmniej nadać mu jakieś ramy i poprawny kierunek, to czemu nie?
Tylko symbioza tych dwóch obszarów da efekt w postaci skutecznie prowadzonego marketingu. Natomiast nie spodziewaj się, że efekty zobaczysz od razu lub że jedna udana kampania zapewni Ci sukces na całe życie. Marketing to proces.
Przykładem jest marka Europa Ubezpieczenia, z którą pracujemy już od dwóch lat. Wspieramy ją digitalowo: poprzez tworzenie wciągającej narracji w social mediach oraz skuteczne prowadzenie kampanii paid. Tak więc łączymy zwrot z inwestycji (płatne kampanie, które przynoszą nowych klientów) z wpływem na otoczenie (opowiadając historie, które oddziałują na innych). W 2022 roku marka została wyróżniona w raporcie Digital Friendly Brand Index jako jedna z 10 firm najbardziej przyjaznych cyfrowo! Obok niej tacy giganci jak Ikea, Castorama, czy McDonald’s.
Więc było warto się tak starać. Jednak to nas nie zatrzymuje! Już za kilka lat może być numerem 1. I tak właśnie powinniście myśleć o Waszych długofalowych działaniach marketingowych.
Autorka: Aleksandra Danielewicz