marketing non-fiction

Newsletter dla liderów

To kliknięcie Ci się opłaci. Dołącz do klubu marketingu przyszłości. 

Oferujemy najlepszą inwestycję na trudne czasy – wiedzę. 

Marketing Non-Fiction to realny newsletter, bez ściemy. 

Co dwa tygodnie na Twojej skrzynce mailowej.

 

Już nie musisz zapisywać się do innych newsletterów, wystarczy ten.

O autorach

Marcin Żukowski - współzałożyciel Nieagencji, posiadający ponad 11 lat praktycznego doświadczenia w tworzeniu marketingu przyszłości. Autor bestsellerowych książek z obszaru marketingu - “Twoja firma w social mediach” oraz “Ty w social mediach”. Współprowadzący podcast “Biznes Non-Fiction”. Współtwórca NEWHOMERS, firmy specjalizującej się we wciągających opowieściach.

Aleksandra Danielewicz - specjalistka od marketingu w Nieagencji, z ponad 4-letnim doświadczeniem w komunikacji. W tworzeniu wciągających treści marketingowych czuje się jak ryba w wodzie.

Oraz goście specjalni – dowiesz się, jak zasubskrybujesz.

Magazyn Marketing Non-Fiction

Social listening – klucz do przewagi konkurencyjnej dla globalnych korporacji

sty 20, 2023
Według raportu State of Social Listening 2022, 55% zespołów analizujących treści w sieci wykorzystuje 2-3 narzędzia social listeningu do rozwoju biznesu. Globalne korporacje dostrzegają jego znaczenie i wydają coraz więcej na technologie związane z tą dziedziną, ponieważ pozwala zrozumieć potrzeby klientów, identyfikować problemy związane z marką i znajdować sposoby na ich rozwiązanie. Czytaj więcej

Czy dni Facebooka są policzone?

sty 20, 2023
To już 19 lat Facebook’a na rynku. Chociaż z roku na rok clickbaitowe nagłówki przewidują upadek Facebooka na rzecz kolejnej, nowszej platformy, to wciąż żadna całkowicie go nie zastąpiła. Czy dni Facebooka są policzone? Czytaj więcej

Czy BeReal czeka ten sam los co Clubhouse?

sty 20, 2023
2022 był rokiem, w którym wszyscy chcieliśmy być real. BeReal z prędkością światła zdetronizował Insta i Tiktoka, będąc #1 najchętniej ściąganą apką w App Store. Czy BeReal będzie nadal popularny w 2023, czy czeka go ten sam los, co Clubhouse? Czytaj więcej

Trendy w social media 2023

sty 20, 2023
Omówiłam już trendy w content marketingu na 2023. Przyszedł czas na social media, które wciąż przeżywają swój złoty wiek komunikacyjnie (wybaczcie boomersi i inni internetowi sceptycy!). Czytaj więcej

Content a lejek sprzedażowy

sty 12, 2023
Coraz więcej firm rozumie znaczenie contentu w procesie sprzedaży. Z uwagi na koszty przygotowania treści, oczekiwania wobec nich są wysokie. Teraz właściciele stron internetowych częściej liczą zwroty nakładów na content. Mierzenie rezultatów jest bardzo rozsądnym podejściem. Trzeba jednak właściwie ustalić cele poszczególnych rodzajów treści. Czytaj więcej

Czy sztuczna inteligencja zastąpi nas w tworzeniu contentu?

sty 12, 2023
Ludzkie marzenia i obawy związane ze sztuczną inteligencją są podejmowane przez świat nauki i popkultury od kilkudziesięciu lat. Ten temat był szczególnie nośny pod koniec 2022 roku. Czy w najbliższych latach sztuczna inteligencja może całkowicie wygryźć artystów digitalowych i specjalistów od contentu? Czytaj więcej