marketing non-fiction

Newsletter dla liderów

To kliknięcie Ci się opłaci. Dołącz do klubu marketingu przyszłości. 

Oferujemy najlepszą inwestycję na trudne czasy – wiedzę. 

Marketing Non-Fiction to realny newsletter, bez ściemy. 

Co dwa tygodnie na Twojej skrzynce mailowej.

 

Już nie musisz zapisywać się do innych newsletterów, wystarczy ten.

O autorach

Marcin Żukowski - współzałożyciel Nieagencji, posiadający ponad 11 lat praktycznego doświadczenia w tworzeniu marketingu przyszłości. Autor bestsellerowych książek z obszaru marketingu - “Twoja firma w social mediach” oraz “Ty w social mediach”. Współprowadzący podcast “Biznes Non-Fiction”. Współtwórca NEWHOMERS, firmy specjalizującej się we wciągających opowieściach.

Aleksandra Danielewicz - specjalistka od marketingu w Nieagencji, z ponad 4-letnim doświadczeniem w komunikacji. W tworzeniu wciągających treści marketingowych czuje się jak ryba w wodzie.

Oraz goście specjalni – dowiesz się, jak zasubskrybujesz.

Magazyn Marketing Non-Fiction

Dlaczego warto tworzyć własne treści?

sty 12, 2023
Jeśli nie tworzysz contentu w swojej firmie, to prawdopodobnie żyjesz pod kamieniem. Podpowiadamy, dlaczego powinieneś rozwijać strategię content marketingową w swojej firmie i zainwestować we własne treści. Czytaj więcej

Trendy w content marketingu w 2023 roku

sty 12, 2023
Content is king, dlatego sprawdziliśmy, jakie trendy contentowe będą królować w 2023 roku. Czytaj więcej

Podcasty w starożytności i dziś

gru 19, 2022
Potrzebujemy naprawdę dobrych podcastów, żebyśmy przy zmywaniu mogli przeżywać wielkie emocje i odkrywać nieznane światy. Opowiadam o tym, jak pokochałem podcasty, czego skutkiem było powstanie NEWHOMERS. Juliusz Strachota. Czytaj więcej

Storydoing na przykładzie Patagonii

gru 19, 2022
Ostatnio byłam na szkoleniu ze storydoingu. Zaraz zapytacie: czy nie powinnam powiedzieć storytellingu? Jaka jest różnica? Cóż, można to wywnioskować po samej konstrukcji pojęć. Kiedy storytelling to opowiadanie historii, storydoing jest konsekwentnym tworzeniem jej. Pokażę to na przykładzie marki, która swoją zrównoważoną historię tworzy nieprzerwanie od ponad 50 lat: Patagonia. Czytaj więcej

Ekologiczne postawy Polek i Polaków w obliczu kryzysów

gru 07, 2022
Zostaliśmy partnerem EKObarometru. To projekt badawczy prowadzony przez SW Research, poświęcony ekologicznym przekonaniom Polek i Polaków. Głównym pytaniem tegorocznego pomiaru jest: Czy aktualne kryzysy wpłynęły na nasze ekologiczne postawy? Czytaj więcej

Opakowanie ma wpływ na wizerunek firmy

gru 07, 2022
Konsumenci są coraz bardziej świadomi tego, czemu ekologia jest ważna. Z tego względu w ciągu ostatniego roku odnotowano gwałtowny wzrost popytu na ekologiczne opakowania. Czytaj więcej