marketing non-fiction

Newsletter dla liderów

To kliknięcie Ci się opłaci. Dołącz do klubu marketingu przyszłości. 

Oferujemy najlepszą inwestycję na trudne czasy – wiedzę. 

Marketing Non-Fiction to realny newsletter, bez ściemy. 

Co dwa tygodnie na Twojej skrzynce mailowej.

 

Już nie musisz zapisywać się do innych newsletterów, wystarczy ten.

O autorach

Marcin Żukowski - współzałożyciel Nieagencji, posiadający ponad 11 lat praktycznego doświadczenia w tworzeniu marketingu przyszłości. Autor bestsellerowych książek z obszaru marketingu - “Twoja firma w social mediach” oraz “Ty w social mediach”. Współprowadzący podcast “Biznes Non-Fiction”. Współtwórca NEWHOMERS, firmy specjalizującej się we wciągających opowieściach.

Aleksandra Danielewicz - specjalistka od marketingu w Nieagencji, z ponad 4-letnim doświadczeniem w komunikacji. W tworzeniu wciągających treści marketingowych czuje się jak ryba w wodzie.

Oraz goście specjalni – dowiesz się, jak zasubskrybujesz.

Magazyn Marketing Non-Fiction

10 przykazań Marketingu Non-Fiction

lis 07, 2022
10 przykazań Marketingu Non-Fiction, czyli jak sprawić, by Twój marketing nie był fake marketingiem. Czytaj więcej

Wewnętrzny fundusz ESG

lis 07, 2022
ESG to temat, który robi się naprawdę nośny. To już nie jest tylko domena raportów niefinansowych wielkich spółek. Powinien to być też temat w Twojej firmie, a my pokazujemy jak to wszystko ogarnąć. Czytaj więcej

Meta rozwiązania

lis 07, 2022
Meta to wyższy poziom, a więc poziom, na którym Twoja organizacja i jej działania są spójne. Przykład najprostszy to greenwashing. On jest niespójny na poziomie meta, bo ktoś mówi: dbamy o planetę, a potem pali śmieciami w swoim piecu i truje sąsiadów. Czytaj więcej

Rób impact marketing

lis 07, 2022
Twoi pracownicy malowali świetlicę dla dzieci, a część z nich stale udziela korepetycji z polskiego ukraińskim uchodźcom? Znasz takie rzeczy ze swojej firmy. Jesteś dumny, ale nikt na rynku o tym nie wie. Czemu? Czytaj więcej