Nieagencja wsparła fuzję Allianz Polska z Avivą w social mediach

sie 19, 2022

2 lipca 2022 roku Allianz i Aviva połączyły siły na polskim rynku. My zajęliśmy się procesem połączenia kanałów social mediowych obu marek.

2 lipca 2022 roku Allianz i Aviva połączyły siły na polskim rynku. My zajęliśmy się procesem połączenia kanałów social mediowych obu marek.

2 lipca 2022 roku Allianz połączył się z Avivą na polskim rynku. Skutkiem fuzji jest umocnienie pozycji brandu Allianz oraz poszerzenie jego oferty i sieci dystrybucyjnej.

Jako Nieagencja zajmujemy się projektami z zakresu impact marketingu i zrównoważonego biznesu. Dotychczas pracowaliśmy z Avivą, m.in. przy kampanii edukacyjno-§społecznej “Wiem, czym oddycham”. 

Do przeprowadzenia fuzji Allianz z Avivą w social mediach podeszliśmy w sposób kompleksowy. Proces wymagał zarówno analizy sytuacji wyjściowej, jak i przygotowania strategii działań obu marek do momentu fuzji, koordynacji i przeprowadzenia całości oraz wsparcia komunikacyjno-kreatywnego. 

Fuzję przeprowadziliśmy na platformach społecznościowych: Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, YouTube, Pinterest czy Spotify. Poza głównymi kanałami komunikacji obu marek, uwzględniliśmy tu również profile lokalnych sieci sprzedaży, profile employer brandingowe oraz indywidualne profile agentów. W tym ostatnim przypadku dostarczyliśmy repozytorium treści, materiały szkoleniowe oraz bieżące wsparcie techniczne i kreatywne.

Co konkretnie zrobiliśmy?

  1. Audyty kanałów komunikacji i analiza sytuacji wyjściowej w obu brandach
  1. Przygotowaliśmy strategię
  1. Skoordynowaliśmy cały proces
  1. Wsparliśmy brand komunikacyjnie i kreatywnie