Laboratorium Medyczne Synevo

Rozwój e-commerce

Synevo to ogólnopolska sieć laboratoriów medycznych. Naszym wspólnym celem był rozwój platformy e-commerce. Startowaliśmy przed pandemią: wówczas Polacy badali się rzadziej, a usługi medyczne przez internet nie były jeszcze aż tak popularne.

Wraz ze startem pandemii okoliczności się zmieniły, a zainteresowanie usługami Synevo znacznie wzrosło. Udało nam się przekonać pacjentów, że z ochrony zdrowia można wygodnie i skutecznie korzystać także przez internet.

Rozpoczęliśmy działania przed pandemią. Naszym celem był rozwój kanału e-commerce. Ten cel się nie zmienił, ale zmieniły się okoliczności. Musieliśmy się dostosować do czasu, gdy e-commerce, także w ochronie zdrowia, urósł z dnia na dzień. Zaczęliśmy sprzedawać testy na koronawirusa, ale nie tylko - celem był rozwój innych produktów, bo wiedzieliśmy, że COVID kiedyś się skończy. I udało się - przekonaliśmy Polki i Polaków do zakupów produktów medycznych w sieci.

Bartosz Wilim, współtwórca Nieagencji, odpowiedzialny za projekt.

Bartosz Willim

Co konkretnie zrobiliśmy?

Wsparcie strategiczne

Skutecznie wsparliśmy działania w digitalu i e-commerce w regulowanej i trudnej branży.

Kreacje

Tworzyliśmy spójne z DNA marki kreacje do kampanii w social mediach i Google.

Optymalizacja kampanii

Prowadziliśmy kampanie w różnych kanałach tak, aby dotarły do odpowiedniej grupy odbiorców, przy równoczesnej optymalizacji kosztów.

Reputacja w sieci

Zbudowaliśmy rozpoznawalność i reputację marki w sieci poprzez stworzenie spójnego i przyjaznego klientom brandu.

synevo kampania performance nie zaniedbuj zdrowia

A efekty?

310% wzrostu sprzedaży

25% wzrostu średniego koszyka zakupowego

20% niższy koszt konwersji

230% wzrostu ilości transakcji

synevo kampania performance nie zaniedbuj zdrowia