Co konkretnie zrobiliśmy?
Zaangażowanie influencerów
Przeprowadziliśmy selekcję wśród TikTokerów i TikTokerek. Wybraliśmy tych, którzy najlepiej wpisywali się w naszą strategię m.in. Czarek Czaruje, Fanka czy Julia Kostera. Doskonale trafili do naszej grupy docelowej, wygenerowali znakomite zasięgi i byli efektywni kosztowo.
Event z TikTokerami
W ramach dobrej relacji i współpracy z influencerami zorganizowaliśmy event Neutrogeny. TikTokerzy mogli podczas niego zapoznać się z produktami marki i stworzyć pierwsze materiały dla swoich obserwujących. Dodatkowym plusem wydarzenia było zwiększenie zasięgu kampanii i wzrost wiarygodności marki.
Kampania na TikToku
Obok współpracy z influencerami przeprowadziliśmy jedną z pierwszych w Polsce kampanii paidowych na TikToku. W jej ramach promowaliśmy konkurs organizowany na kanałach influencerów. Kampania była stale optymalizowana i wygenerowała wyniki, które przekroczyły stawiane cele.
Odpowiednie kreacje
Do przygotowania kreacji zaangażowaliśmy młodych ludzi, często nastolatków. Dzięki temu powstała historia idealnie dopasowana do naszej grupy docelowej, bo stworzona przez ich reprezentantów. To był niewątpliwy sukces naszej kampanii.