Johnson&Johnson

Jedna z pierwszych kampanii na TikToku

Marka Neutrogena jest ceniona szczególnie wśród starszej grupy konsumentek. Firma chciała to zmienić, więc wspólnie zorganizowaliśmy kampanię skierowaną do młodych osób. Dzięki odpowiedniemu doborowi kanałów i jakości treści udało nam się dotrzeć do młodszej grupy docelowej.

Wyzwaniem numer jeden było stworzenie takiej kampanii, która skutecznie przekona młodych ludzi, że warto sięgnąć po Neutrogenę. Nie wystarczyły po prostu targetowane reklamy. Rozpoczęliśmy współpracę z influencerami z TikToka. To naturalne środowisko dla nastolatków. Popularni twórcy pozwolili nam nie tylko dotrzeć do młodych, ale na wejściu zbudować z nimi relacje. W ten sposób udało się zrealizować najtrudniejsze wyzwanie kampanii.

Bartosz Wilim, współtwórca Nieagencji, odpowiedzialny za projekt.

Bartosz Willim

Co konkretnie zrobiliśmy?

Zaangażowanie influencerów

Przeprowadziliśmy selekcję wśród TikTokerów i TikTokerek. Wybraliśmy tych, którzy najlepiej wpisywali się w naszą strategię m.in. Czarek Czaruje, Fanka czy Julia Kostera. Doskonale trafili do naszej grupy docelowej, wygenerowali znakomite zasięgi i byli efektywni kosztowo.

Event z TikTokerami

W ramach dobrej relacji i współpracy z influencerami zorganizowaliśmy event Neutrogeny. TikTokerzy mogli podczas niego zapoznać się z produktami marki i stworzyć pierwsze materiały dla swoich obserwujących. Dodatkowym plusem wydarzenia było zwiększenie zasięgu kampanii i wzrost wiarygodności marki.

Kampania na TikToku

Obok współpracy z influencerami przeprowadziliśmy jedną z pierwszych w Polsce kampanii paidowych na TikToku. W jej ramach promowaliśmy konkurs organizowany na kanałach influencerów. Kampania była stale optymalizowana i wygenerowała wyniki, które przekroczyły stawiane cele.

Odpowiednie kreacje

Do przygotowania kreacji zaangażowaliśmy młodych ludzi, często nastolatków. Dzięki temu powstała historia idealnie dopasowana do naszej grupy docelowej, bo stworzona przez ich reprezentantów. To był niewątpliwy sukces naszej kampanii.

mockup telefon neutrogena kampania tiktok

A efekty?

21% wzrostu rozpoznawalności w nowej grupie docelowej

 

150% realizacji celów kampanii

 

Ponad 2 mln osób w zasięgu kampanii

 

mockup telefon neutrogena kampania tiktok