Co konkretnie zrobiliśmy?
Nietypowe zakupy online
Wykorzystaliśmy niestandardowe kanały digitalowe do wsparcia sprzedaży sklepów stacjonarnych. Klienci mogli kupić produkty Tefal przy wykorzystaniu WhatsApp i OLX. Zorganizowaliśmy cykl wirtualnych spotkań Live Shopping & Cooking, do których zaangażowaliśmy jedną z pracownic sklepów Tefal oraz blogera i szefa kuchni. Podczas seansu gotowania na żywo odbiorcy mogli równocześnie kupić wykorzystane w pokazie produkty marki.
Wsparcie ochrony zdrowia i gastronomii
W naszych wspólnych działaniach z Tefal często uwzględniamy kontekst ESG i CSR. Wydawało się to być szczególnie ważne w trudnym czasie pandemii. Dostarczyliśmy sprzęty marki do 31 szpitali w całej Polsce, a co 10 sprzedany ekspres przekazywany był pracownikom ochrony zdrowia.
Szczególnie bliskim sercu marki obszarem jest gastronomia, która mocno ucierpiała podczas lockdownów. W zamkniętych restauracjach otworzyliśmy pop-up store’y Tefal w ramach akcji “Wspieramy się od kuchni”. Klienci odbierający zamówienia na wynos mogli przy okazji kupić produkty marki. Tefal partycypował w kosztach czynszu, a restauracja i sklep wspierały się wzajemnym systemem zniżek i rabatów.
Kampanie PPC i niestandardowe
Realizowaliśmy kampanie PPC i niestandardowe, których głównym celem był wzrost ruchu w sklepach stacjonarnych. Wykorzystywaliśmy do tego zdywersyfikowane technologicznie kanały, takie jak powiadomienia push, MMSy czy SMSy z wykorzystaniem geolokalizacji.