Polska Izba Ubezpieczeń

Wsparcie komunikacji do branży

Stale współpracujemy z Polską Izbą Ubezpieczeń. Wspieramy ich w tworzeniu opowieści i contentu. Pracowaliśmy nad kampaniami, które później były nagradzane w prestiżowych konkursach branżowych, np. Złoty Spinacz za kampanię #NIEZAKLINAJ.

Z Polską Izbą Ubezpieczeń współpracujemy od 2019 roku. Wspieramy organizację w działaniach reklamowych oraz dostarczamy rozwiązania technologiczne, które ułatwiają realizację codziennych zadań w organizacji. Nasze kampanie reklamowe realizowane w partnerstwie z hi agencją zdobywały nominacje w branżowych konkursach. W 2019 kampania #NIEZAKLINAJ i raport „Klimat ryzyka” zdobyła Złoty Spinacz w kategorii Research&Insight.

Bartosz Wilim, współtwórca Nieagencji, odpowiedzialny za projekt.

Bartosz Willim

Co konkretnie zrobiliśmy?

Promocja raportu #NIEZAKLINAJ (Złote Spinacze 2019 - nagroda)

Jeden z naszych wspólnych projektów - kampania #NIEZAKLINAJ - została wyróżniona Złotym Spinaczem 2019. Zrealizowaliśmy go we współpracy z hi agencją. Akcja dotyczyła ryzyk związanych ze zmianami klimatu. My odpowiadaliśmy za kampanię promującą raport. 

  • UX, design, development
  • SEO, SEM, social media

Wsparcie Mapy Ryzyka Polaków (Złote Spinacze 2021 - nominacja)

Wsparliśmy Polską Izbę Ubezpieczeń przy realizacji raportu “Mapa Ryzyka Polaków”. Izba stworzyła go we współpracy z Deloitte oraz SW Research. Finalny dokument stanowił spis wszystkich bieżących obaw społeczeństwa oraz powiązanych z nimi potrzeb ubezpieczeniowych. Braliśmy udział w przygotowaniu całościowej koncepcji kreatywnej raportu i byliśmy odpowiedzialni za promującą go kampanię.

  • kampania mediowa (Facebook, Instagram, Twitter)
  • kampania Google Display Network
mockup tablet raport niezaklinaj polska izba ubezpieczeń

A efekty?

#NIEZAKLINAJ

Prawie 3 mln zasięg reklam

Ponad 26 tys. kliknięć w raport

 

MAPA RYZYKA POLAKÓW

Prawie 3 mln zasięg reklam

Prawie 30 tys. kliknięć w raport

mapa ryzyka polaków polska izba ubezpieczeń