Co konkretnie zrobiliśmy?
Big idea
Big idea opierała się na wykorzystaniu podwójnego znaczenia wyrazu "słabość" - negatywnych konotacji nawiązujących do niedoskonałości oraz zwrotu "mieć słabość do", czyli podkreślenia lubienia danej czynności. Udało się to i odbiorcy zostali zaskoczeni - dokładnie tak, jak to zaplanowaliśmy.
Strategia kampanii
Rozpoczęliśmy najbardziej zasięgowym uderzeniem: reklamą w telewizji. Kontynuowaliśmy ją w radiu oraz przede wszystkim w digitalu. Wykorzystaliśmy kanały własne bohaterów spotu oraz influencerów. Kampania digitalowa miała na celu przekierowanie użytkowników do strony i zapoznanie ich z projektami realizowanymi w ramach Avalon Extreme. Wszystkie wskaźniki kampanii zostały zrealizowane powyżej zakładanych, a strategia przyniosła znakomite efekty.
Realizacja spotu TV
We współpracy z domem produkcyjnym zrealizowaliśmy brawurowy spot telewizyjny “Wystarczy zacząć”. Wzięli w nim udział ambasadorzy kampanii, z gościnnym występem wokalisty Krzysztofa Zalewskiego. Reżyserem spotu był Miłosz Sakowski.
Optymalizacja kampanii 360°
Przeprowadziliśmy kompleksową kampanię 360°: w telewizji, radiu i digitalu. Zarządzaliśmy kampanią w telewizji i radiu, a w digitalu przeprowadziliśmy ją in-house. Efekty? Ponad zakładane cele!