gru 14, 2022
Wygraliśmy przetarg na kampanię promocyjno-informacyjną programu Europejski Korpus Solidarności. Do kampanii zaprosiliśmy influencerów i podcasterów związanych z tematyką popularnonaukową, edukacyjną, społeczną i ekologiczną.
Czytaj więcej
gru 07, 2022
Zostaliśmy partnerem EKObarometru. To projekt badawczy prowadzony przez SW Research, poświęcony ekologicznym przekonaniom Polek i Polaków. Głównym pytaniem tegorocznego pomiaru jest: Czy aktualne kryzysy wpłynęły na nasze ekologiczne postawy?
Czytaj więcej
gru 07, 2022
Konsumenci są coraz bardziej świadomi tego, czemu ekologia jest ważna. Z tego względu w ciągu ostatniego roku odnotowano gwałtowny wzrost popytu na ekologiczne opakowania.
Czytaj więcej
gru 07, 2022
Podczas jednego z naszych paneli na Open Eyes Economy Summit rozmawialiśmy o procesie design thinking. To tworzenie produktów na podstawie potrzeb i doświadczeń odbiorców. Poruszyliśmy temat wyszukiwarki odpadów Segreguj na 5, którą stworzyliśmy nie tylko z administracją miejską, ale również z mieszkańcami Warszawy.
Czytaj więcej
gru 07, 2022
Troska o środowisko to nasza wspólna sprawa, dlatego powinniśmy zaszczepiać ją w innych. W biznesie – zarówno przez edukację, jak i realne działania. Dlatego od kilku lat realizujemy z naszym klientem Tefal projekty CSR.
Czytaj więcej
gru 07, 2022
10 grudnia w Nowym Teatrze w Warszawie odbędzie się wydarzenie Hejt Talks zorganizowane Polską Akcję Humanitarną, które wspieramy komunikacyjnie i produkcyjnie. Usiądziemy przy wspólnym stole razem z aktywistami oraz aktywistkami, by porozmawiać o tym, jak reagować na hejt i radzić sobie z nim na co dzień.
Czytaj więcej
lis 25, 2022
Bez zbędnego wstępu – każdy pewnie śpi dziś mniej spokojnie. Ale nie będę mówił o każdym, powiem o sobie. Ja śpię mniej spokojnie, bo jestem bombardowany niepokojem i w tym szaleństwie trzeba znaleźć swoją metodę na życie i biznes. Swoją strategię na niespokojny czas.
Czytaj więcej
lis 25, 2022
Jedną z naszych usług w Nieagencji jest warsztat strategiczny. To kilkugodzinne spotkanie, które organizujemy z potencjalnym lub obecnym klientem, w niezobowiązującej atmosferze.
Czytaj więcej
lis 25, 2022
Jedną z naszych głównych zasad pracy w Nieagencji jest to, by zawsze robić więcej, niż się od nas wymaga. Wyjście poza ramy to nie tylko niestandardowe działania marketingowe: to także często wychodzenie poza pierwotny plan, który sobie wspólnie założyliśmy.
Czytaj więcej
lis 25, 2022
Jak dowiadujesz się, że Twoja strategia marketingowa jest skuteczna? Po uśmiechu zadowolonego klienta. 😉 Co równie ważne: jest skuteczna, jeżeli Twoje działania osiągają więcej niż zamierzony efekt.
Czytaj więcej