Zbudujemy fundamenty, czyli warsztat strategiczny
lis 25, 2022
Jedną z naszych usług w Nieagencji jest warsztat strategiczny. To kilkugodzinne spotkanie, które organizujemy z potencjalnym lub obecnym klientem, w niezobowiązującej atmosferze.
Jedną z naszych usług w Nieagencji jest warsztat strategiczny. To kilkugodzinne spotkanie, które organizujemy z potencjalnym lub obecnym klientem, w niezobowiązującej atmosferze.
Podczas takiego warsztatu siadamy przy wspólnym stole – w zależności od preferencji w przestrzeni biznesowej, ale też zdarza nam się spotkać na śniadaniu/lunchu/kawusi w jakiejś miłej knajpce – i rozmawiamy, tak po ludzku.
Najpierw damy się wygadać Tobie – opowiesz nam o bieżących problemach i potrzebach Twojej organizacji. Będziemy zadawać Ci pytania, podejdziemy do Ciebie ze zrozumieniem i empatią – niezależnie od tego, czy Twój dotychczasowy marketing był nieskuteczny, czy też masz za sobą już jakieś pierwsze sukcesy.
Jeśli jesteś naszym obecnym klientem – będziemy się z Tobą spotykać regularnie, najczęściej na początku nowego roku lub wtedy, kiedy chociaż jedna ze stron będzie odczuwać taką potrzebę. Przeanalizujemy obecne działania i zastanowimy się, co poszło dobrze, a co mogłoby być lepsze. Poszukamy nowych kierunków komunikacji i innowacyjnych pomysłów.
Tworzenie strategii można zacząć od nieuporządkowanych idei, ale efektem musi być zdyscyplinowane działanie [Michael Ward, 50 najważniejszych problemów zarządzania]. Dlatego właśnie po każdym warsztacie strategicznym przygotujemy dla Ciebie specjalny dokument. Strategię Twojej organizacji. To nie będzie precyzyjna nawigacja GPS, która punkt do punktu doprowadzi Cię do celu. To raczej gwiazda północy, która zawsze powinna być nad Tobą.
Skupmy się na strategii dla nowych klientów (oczywiście, jeśli jesteś obecnym klientem i spotkaliśmy się na warsztacie, również dostaniesz od nas rekomendację zmian i nowych działań). Nasz dokument tworzymy w dwóch slotach czasowych: taktyka na krótki termin oraz strategia długoterminowa, która będzie fundamentem wszystkich Twoich działań marketingowych.
Strategię opieramy na misji Twojej firmy. Na Twoich celach oraz sposobie, w jaki chcesz być postrzegany przez swoje otoczenie – pracowników, klientów, konkurencję. Składają się na nie następujące części:
Idąc za cytatem Michaela Warda: Nabyte umiejętności nie gwarantują sukcesu strategii przedsiębiorstwa, jednak mogą znacznie obniżyć ryzyko porażki. Nie będziemy Ci obiecywać gruszek na wierzbie ani złotego Gralla. Postawimy fundament, a potem być może już razem będziemy budować kolejne piętra.
No i zawsze życzymy smacznej kawusi.
Autorka: Aleksandra Danielewicz
Potrzebujesz warsztatu? Napisz do nas:
czesc@nieagencja.pl