Groupe SEB (Tefal)
Tefal (Groupe SEB) posiada sieć sklepów stacjonarnych w całej Polsce. Wspieramy je od 2019 roku, aby generować w nich większy ruch oraz wzmacniać sprzedaż. Działamy w modelu omnichannel, zarówno online, jak i offline. Dzięki temu podejściu 2019 rok był rekordowy sprzedażowo w historii sklepów Tefal w Polsce. Na 2020 rok zaplanowaliśmy jeszcze więcej wspólnych działań… wtedy nadeszła pandemia i od tego czasu działamy w kryzysowym stanie.
- sklepy na OLX i WhatsApp
- live shopping & cooking
- wsparcie ochrony zdrowia i gastronomii
- kampanie PPC, MMS, SMS
Dzięki naszym działaniom żaden sklep w 2020 roku nie został zamknięty, zaś świadomość marki znacznie wzrosła - dzięki mądremu marketingowi. Czytaj więcej
Miasto Stołeczne Warszawa
Jednym z problemów segregacji odpadów jest niewiedza, do których koszy je wrzucać. Ten problem rozwiązała wyszukiwarka Segreguj na 5. Mieszkańcy mogą zarówno wyszukiwać, jak i zgłaszać nowe odpady, co jest spójne ze strategią angażowania mieszkańców wdrożoną przez miasto Warszawa.
- UX, design, development
- SEO, SEM, social media
- Zaangażowanie mieszkańców
To rozwiązanie ułatwiło warszawiakom codzienną segregację odpadów. Czytaj więcej
Groupe SEB
Jednym ze zobowiązań Tefal jest prowadzenie firmy zgodnie z celami zrównoważonego rozwoju. Fundamentem działalności biznesowej marki jest autorska filozofia DBAM. Opiera się na zaufaniu, autonomii i odpowiedzialności oraz elastycznym podejściu do klientów. Filozofia DBAM stawia ludzi i środowisko w centrum. Wspieramy długofalowe cele Tefal i razem realizujemy projekty z zakresu ESG i CSR.
- program wolontariatu pracowniczego "Sklep z pomocą Tefal"
- współpraca z Fundacją po DRUGIE
- kampanie prośrodowiskowe i zbiórki elektrośmieci
- wsparcie ochrony zdrowia i gastronomii podczas lockdownów
W 2022 roku marka została za te działania nagrodzona tytułem Dobroczyńcy Roku. Czytaj więcej
Fundacja Avalon
Avalon jest jedną z największych fundacji w Polsce specjalizującą się w pomocy osobom z niepełnosprawnościami. Zrealizowaliśmy dla niej holistyczną kampanię 360° w 2020 roku. Stworzyliśmy wszystko od podstaw.
- kampanie w social media i google
- kreacje wizualne i animacje
- tworzenie i dystrybucja treści na social media
Zmieniliśmy postawy odbiorców wobec osób z niepełnosprawnościami. Czytaj więcej
Aviva
Współpracowaliśmy z marką ubezpieczeniową Aviva w ramach dwóch edycji kampanii “Wiem, czym oddycham”. Aviva, we współpracy z aplikacją Airly, zorganizowała konkurs dla gmin, a jego zwycięzców zaopatrzyła w czujniki powietrza. My odpowiadaliśmy za działania w sieci.
- kampania digitalowa z wykorzystaniem geolokalizacji
- promocja kampanii i konkursu dla gmin
Efektem kampanii był znaczny wzrost świadomości społecznej w temacie zagrożeń związanych z zanieczyszczeniami powietrza. Czytaj więcej
Allianz - Aviva
2 lipca 2022 roku Allianz połączył się z Avivą na polskim rynku. My zajęliśmy się procesem połączenia kanałów social mediowych obu marek. Oprócz nich uwzględniliśmy profile lokalnych sieci sprzedaży, profile employer brandingowe oraz indywidualne profile agentów.
- przeprowadziliśmy audyt kanałów komunikacji
- przygotowaliśmy strategię
- skoordynowaliśmy cały proces
- wsparliśmy markę komunikacyjnie i kreatywnie
Efektem było połączenie ponad 30 profili na 6 platformach. Czytaj więcej
Polska Izba Ubezpieczeń
Stale współpracujemy z Polską Izbą Ubezpieczeń. Wspieramy ich w tworzeniu opowieści i contentu. Pracowaliśmy nad kampaniami, które później były nagradzane w prestiżowych konkursach branżowych, np. Złoty Spinacz za kampanię #NIEZAKLINAJ.
- UX, design, development
- SEO, SEM, social media
- kampanie w social media i Google
Wsparliśmy przygotowanie i promocję raportów branżowych - #NIEZAKLINAJ i Mapa Ryzyka Polaków. Czytaj więcej
Johnson&Johnson
Marka Neutrogena jest ceniona szczególnie wśród starszej grupy konsumentek. Firma chciała to zmienić, więc wspólnie zorganizowaliśmy kampanię skierowaną do młodych osób. Dzięki odpowiedniemu doborowi kanałów i jakości treści udało nam się dotrzeć do młodszej grupy docelowej.
- współpraca z influencerami
- kampania na TikToku
- event
Dotarliśmy do nowej grupy docelowej. Czytaj więcej
Laboratorium Medyczne Synevo
Synevo to ogólnopolska sieć laboratoriów medycznych. Naszym wspólnym celem był rozwój platformy e-commerce. Startowaliśmy przed pandemią: wówczas Polacy badali się rzadziej, a usługi medyczne przez internet nie były jeszcze aż tak popularne. Wraz ze startem pandemii okoliczności się zmieniły, a zainteresowanie usługami Synevo znacznie wzrosło.
- kampanie w social media i google
- kreacje wizualne i animacje
- tworzenie i dystrybucja treści na social media
Udało nam się przekonać pacjentów, że z ochrony zdrowia można wygodnie i skutecznie korzystać także przez internet. Czytaj więcej
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Razem z Fundacją Rozwoju Systemu Edukacji zrealizowaliśmy talk-show “Dobre Pytanie”, w którym prowadzący Tomasz Rożek rozmawiał z gośćmi (m.in. Otylią Jędrzejczak, Oktawią Nowacką czy Pawłem Ochyńskim) o rozwoju, edukacji, biznesie i motywacji.
- realizacja Youtube
- kampania wideo
- kreacja
Wspólnie budowaliśmy świadomość marki FRSE. Czytaj więcej